Cati litri de apa este indicat sa bei pe zi, daca vrei sa slabesti

Cati litri de apa este indicat sa bei pe zi, daca vrei sa slabesti

Ti-ai propus sa slabesti sau sa ajungi in forma? Doresti poate sa ajungi la fel de slaba ca in trecut? Odata ce incepi acest proces, poti avea numeroase incertitudini si indoieli, iar unele dintre ele sunt legate de cantitatea de apa pe care ar trebui sa o bei zilnic, daca vrei sa slabesti.

Iata cateva indicatii legate de acest subiect, care te vor ajuta sa intelegi mai bine care este abordarea potrivita pentru ceea ce ti-ai propus!

Rolul apei in pierderea greutatii
Apa reprezinta aproximativ 66% din greutatea corporala si este unul dintre cele mai mari ajutoare, daca vrei sa scapi de excesul de greutate.

Te intrebi cati litri de apa este bine sa bei zilnic pentru a scapa de greutate? Exista diverse reguli care trebuie respectate atunci cand vine vorba de consumul de apa, iar cele mai recente temeri sunt legate de consumul de apa exagerat. Se crede ca, daca vei incepe sa bei prea multa apa, vei provoca un dezechilibru in privinta continutului de sare al corpului si ca nivelul de potasiu ar putea fi, de asemenea, perturbat. De asemenea, se mai spune ca daca vei consuma prea multa apa, aceasta va avea efecte negative asupra ta, precum greata, voma, oboseala.

Cat de multa apa trebuie sa bei pentru a scadea in greutate?
Este intotdeauna indicat sa urmezi regula 8×8. Conform acestei reguli, 8 pahare a cate 8 uncii de apa reprezinta necesarul pe care trebuie sa il consume un individ zilnic. Acestea echivaleaza cu aproximativ 2 litri de apa, sugestia care ne este prezentata zilnic si la televizor.

Insa unii cercetatori sustin ca avem nevoie cam de aproximativ 4 litri de apa pe zi. Acest lucru este valabil mai ales cand intervin in ecuatie si alti factori, precum tipul corpului, nivelul de fitness, dieta si felul in care obisnuiesti sa dormi in fiecare noapte.

Este bine sa te asiguri ca esti hidratata corespunzator, inainte si dupa fiecare antrenament. Deshidratarea dupa antrenamente duce la stari de ameteala si dureri de cap. Daca este posibil, puteti bea apa chiar in timpul antrenamentului.

De asemenea, este bine sa iti amintesti ca nu doar apa, ci si sucurile, ceaiul si cafeaua consummate contribuie la acest nivel al consumului total de apa calculat pe parcursul unei zile. In plus, mai ales in sezonul estival, chiar si fructele si legumele cum ar fi castravetii, pepenii verzi si portocalele, contin apa.