Diete moderne explicate de modelele de la videochat

Diete moderne explicate de modelele de la videochat

Intr-o societate obsedata de dieta, tendintele sanatoase si stilul de viata vin si pleaca la fel de repede cum puteti spune modele de videochat. Cu un flux constant de informatii noi, poate fi greu sa tineti pasul cu cele mai recente lucruri. Modelelor le place sa se informeze inainte de a avea prejudecati.

Iata câteva sfaturi oferite de frumoasele modele de la videochat despre dietele populare si cateva idei despre cum sa le urmati sau nu:

Dieta alcalina
Aceasta dieta ii incurajeaza pe oameni sa evite alimentele care sunt menite sa reduca acizii din corp, si sa manance alimente mai „alcaline” (cum ar fi fructele si legumele). Dieta pretinde sa imbunatateasca starea de spirit, memoria, pielea si sanatatea.

Consumul de alimente sanatoase, cum ar fi fructele si legumele, este o idee buna si poate fi un adevarat ajutor pentru gestionarea greutatii. Dar nu uitati, orice aliment in exces ingrasa.

Dieta paleo
Aceasta dieta incearca sa copieze dietele stramosilor nostri care au trait inainte de inventarea agriculturii (chiar daca nu stim cu adevarat ce au mancat acesti oameni). In general, acestea sunt bogate in carne, oua, seminte, fructe si legume.

Scopul acestei diete este de a elimina alimentele prelucrate. Aceasta este, in general, o dieta sanatoasa, dar majoritatea expertilor cred ca ar trebui redusa, mai degraba, carnea.

Evitati bananele
Recent, tot mai multi nutritionisti autoproclamati ii indeamna pe oameni sa nu manance banane, spunand lucrurile precum „au mai multe calorii decat credeti” sau cat de nocive sunt („ele sunt la fel ca bomboanele!”). USDA (Departamentul Agriculturii din Statele Unite) raporteaza ca banana, in medie, contine aproximativ 14 grame de zahar.

In timp ce acest lucru poate parea destul de mare, bananele contin, de asemenea, o cantitate mare de fibre, care incetinesc absorbtia zaharului din sange (printre alte beneficii importante).

Aceasta absorbtie lenta impiedica cresterea nesanatoase de zahar din sange pe care o puteti experimenta dupa o cantitate mare de zahar prelucrat. Astfel, bananele sunt o alegere excelenta pentru o gustare satioasa.

Quinoa
Cu un nume greu de pronuntat, quinoa ar putea sa va sperie. Nu va fie teama, totusi, tot hype-ul este adevarat: quinoa este minunata pentru sanatatea dvs. Poate fi consumata simplu sau in multe retete diferite, quinoa contine toti aminoacizii esentiali, care este o caracteristica gasita in foarte putine plante.

Ce inseamna asta? Aminoacizii sunt subunitatile proteinelor. Multe procese biologice necesita anumiti aminoacizi, iar quinoa contine aminoacizii necesari pentru aceste procese. In plus, quinoa contine multe vitamine si minerale importante, cum ar fi acid folic si calciu.

Quinoa îndeplinește multe necesități dietetice, deci este o mâncare excelentă de inclus în mese. Termenul „dieta” ar trebui sa se refere la obiceiurile dvs. generale de alimentatie, decat la „dieting”.

Dieting inseamna, pentru o perioada de timp, sa mananci intr-un fel. Cu totii avem o dieta, dar nu ar trebuie sa fie „dieta”. Ci, mai degraba, sa includeti schimbari sanatoase in stilul de viata existent pana cand, acele alimente, devin parte din viata obisnuita.